Saturday, December 25, 2010

my once upon a time addiction.


i was addicted to j-rock once upon a time
ye, sblom k-pop mula menular di seluruh asia
band ini, yang bernama L'arc en Ciel
i think it meant an arc in the sky
is my favourite everrr
why?
sebab vocalist die sgt sgt HOMAIGOD
tapi die mcm agak pendek jgk
bini die pon lg tinggi dr die
i love their songs
and aku ley ckp la
dorg antare j-rock band yg agak otai
ahahha
ala2 rock kapak tp aku lg suke rock kapak version jepun ni la
and suare vocalist band ni, which his name is Hyde
sangat sangat SANGAT hot.
when he sings la.
and bile die nyanyi, mmg penuh prasaan
and ini lagi satu video die
my favourite, seventh heaven.
sbb best lah.siyes.huhuhu




dan, selain dr band ini, aku jugak minat la mamat v-kei ni
v-kei?
it stands for visual kei, and v-kei ni org2 yg suke makeup2 lbey2
pierce sane, pierce sini
eyeliner tebal2
tapi kene la dgn dorg kan
tak melampau2 sgt
dan seorang mamat ini bernama Miyavi
tapi die x brape nak v-kei
kire standard la die rock la cmni kt jepun tu
hehehhe
suare die sgt2 rock
kdg2 aku dgr lagu die, aku isau jugak die mcm saket tekak lps tu
tehehhehehe

ini lagu die, jibun kakumei.




mcm sgt ganas la kan?memang pon.hehe
and last but not least, mamat ini yang sangat2 dreamyyy
Gackt.
cube sbot?
hahha..bunyinye mcm g-a-kt.
pandai2 la korg sbot.
die blakon,mnyanyi and ade show sndri
and he is super talented
tapi aku sgt2 minat die ni suatu ketika dahulu
still minat skang tapi pada kadar yg tak gila2 obses mcm dulu.
sbb lagu die yg ni, has a very2 deep meaning
sgt sdeyy~

Last Song by Gackt.



ni translation die dlm english.


Walked around aimlessly, wandering
My faint breath, just showing white in the air
The meaninglessness of the seasons going by
Brought on the tears, for no reason
"I still love you..."

The sadness that continues to fall
Changes to pure white snow
I kept looking to the sky
If now my wish reaches you,
Before my body vanishes
Hold me tightly once more.

We hurt each other so many times
Unable to understand one another
Even then you were always kind,
Engraved in the ring you sprung upon me,
Our promise remains unfulfilled
"Even now, I remember... "

My memories getting farther away from me,
Always so bright, I wanted to stay with you longer.
We can never see each other again but,
You always were there for me,
I pray you never change...

I can't rid myself of the final tears you showed me

Even if I disappear with this white snow
I want to bloom in your heart forever

Never forget the warmth,
Of when we were nestled close, holding one another
Even when you're loving someone else
I'll never let go of your voice as I heard it the last time.
I want to fall into a deep sleep.

The sadness that continues to fall
Changes to pure white snow
I kept looking to the sky
If now my wish reaches you,
Before my body vanishes
Hold me tight once more.

'Hold me tight once more...'

beta tau..
sdeyy.
T__T
mase mule2 dgr laguni
mcm sayu
pastu ble tgk translation die
n dgr lagu ni balik
memang meleleh air mate aku
waaa
tak rock langsonggg aku mcm ni!
teheheh

maka itu lah, pada suatu ketika dahulu
aku minat j-rock/j-pop ni
sbb pengaruh anime
hooooooo...tak cite lagi pasal anime
ape yg aku minat
byk wooooo
haha
tapi skang dah kurang ckit
nk ckp sbb dah tue sgt
tak la jugak
ade jugak yg tue bangke minat anime2 ni
tapi sbb takde anime yang best
anime yang menepati citarasa beta la kunun2 nye
tapi, cite anime ni, dlm post yang akan datang
sebab aku nk imbas kembali anime ape yg aku dah tengok
yg aku minat sampai skang
so, itu saje.
=)







yang megisi masa lapang menaip2,
lilly. ;D

No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels