Friday, December 10, 2010

membeli belah di belah penang nu haa?

tak nak brape esok la
da jumaat ni sayang2 ku.
da lame aku x ke penang ni ha
ye la
dulu aku penah bermastautin kat penang tu
dari aku 7 tahon
smpai 10 tahon
3 tahun kt pulau pinang
setahun kat seberang perai.
huhuhuhu.
tapi.aku nak shopping,
hati ku bergolak2 nak shopping.
yang penting,KASOT.
sneakers,heels and wedges.
mangaiiii
tamak kau lilyyyyy
ingatla duet sikittt
lepas ni da la kau nak mintak phone baru
nak buat braces lagi
dengan lesen ketenye lagiiii!
wahhh
senang lenang ehh nampaknye.
tapi-ye-la-kan-nak-wat-camne-aku-x-keje-lagi
memang la source of income aku dari parents aku
kelemahan aku ialah aku susah nak berjimat
tapi aku da stat berjimat cermat 
pada kadar yang sedikit.
eheheehehe.
boleh la tu kan.dari x jimat langsong.
tapi nak jimat jugak.
nak jadi kedekut sedikit.
tapi ape2 pon.
aku nk SHOPPINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.
Y.E.S niiii
so.di penang,saya akan shopping sakan~
ehehe.
dah.nak sambung half blood prince aku yang tertanggoh sejak pagi tadi.

itu je la nak merepek di cni.
tata.

No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels