Sunday, December 5, 2010

kronologi rambut dan baju tidor dan webcam.

aku dah potong rambut.
ye dah nak sebulan lebih dah.
bagi makhluk2 yang tak tau camne rupenye aku skang
ha, post ni la yang korg kne tgk.
dulu, rambutku direbondingkan begini.




sekarang, begini rupa dakuuuuuuu~





cak!
 ha.tu la rambut aku.
itu rambut original ye adik2,kakak2,abang2~
the original curly and wavy hair
x buat pon
potong sahaja and it costs me 15 malaysian ringgit.
tehehe.
tapi mule2 mase lepas potong rambot tu mcm trauma jugak la.
aku macam tergamam gile.
gile2 sbb aku fikir
cmne aku nk wat rambot aku niiiiiiiiiiiiiii
balik umah
aku memang tenong abes muka aku
ade jugakla 2 hari aku tenong cermin tu.
nak retak ade gak cermin tu dok tatang muke aku.


make, aku pon bermula utk berfikir.
camne aku nk wat rambot aku.
hmmm.hmmm.


mule2 ade gak rase mcm nak rebonding balik rambut aku
btol2 nak rebonding
tapi...tapi....


aku sangat kangen sama rambut ku iniiiiii~
yg curl-curl ituuuuuuuuu~
maka aku pon kuatkan hatiku
'takpelah lily, da rebonding hr tu, takkan nk reboonding lagi'
so, aku pon biau je la..
aku pon rindu kat rambut aku yg lame
nk tggu pjg
nnt msti lawa balik
rambut aku laaaaa.

jadi sekarang, aku hanya boleh memikirkan 3 cara je nk menyetailkan/menstylekan rambot aku.
dengan sepit rambot mcm kat bwh ni ha


pastu skaf.
thx teddy. =)



and menyepit rambut lagi.
mcm kt bwh ni.
macam aska jopun suda ini muka.


bagero~mareshiia booreeyy~

haha.
tapi ape2 pon, ni la rambot aku.
macam rambot mak aku mase mude2 dahulu kale.
kawan2 aku sume gelakkan aku mase mule2 tgk aku da potong rambot
cilakark punya kawan.
hehe.
pastu
lame2 panggil aku lilly monroe.
heh.ade rupe marilyn monroe ke rambot aku ni?
ekekeke.
aku pon da suke rambot aku yang da dipotong ni.
kepala tak berat mane.
rimas tu adela tapi biase la tuuu
nampak macam budak ade gak.
itu yang aku sukeeeee~
heheheehe
aku akan berumur 22 tahun dlm mase kurang dari sebulan
wahhhh.
tak sangkaaa~
so.happy december 2010 everyone.
marilah menyambut 2011 dengan azam yang baru~
mcm biase, azam aku takkan tercapai seperti tahun2 sebolom ini.





ciao!



No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!