Sunday, May 16, 2010

Thomas Cup finals.

skarang di kaca tv
kaca la tu kan
sedang menyaksikan final piala thomas
china vs indonesia
and Lin Dan won the 1st round
n now the 1st doubles 
penuh jugak la stadium putra itu
teringin nak pegi
but i rather sit at home
and jadi ulat kat rumah
nak memalaskan diri kat umah
aku dah xtau la kan nk buat ape ni
so sekadar menyaksikan final thomas cup di rumah pon memadai..
haha

*setelah beberapa minit..maybe nak dekat sejam*

china telah menewaskan indon buat kali keduannya
dan aku hendak mhirup2 ice blended coffe skarang ini
oh tidak
aku da kembali meminum coffee~
abes
tamat riwayat aku
skarang aku sdg myaksikan chen jin melawan simon santoso
sambil2 menaip ini lah
hebat x aku
tapi aku rase mcm china yang menang
so......................................

aku tgh bosan ni
paham2 je la
rajen nk menaip je ni
nnt kalo ade bnde cmbest aku post lah ye
tata

go China~!


No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels