Saturday, May 15, 2010

haih.mmg nasib cmni nk wat cmne

dgn smalam xley tido
n hari ni prot ku stat mermurlas-murlas
*menaip dgn posisi yg agak kelaka*
so
i'm suppose to have my ujian undang2 today
ah
2 jam je aku tdo smalam
bgn kul 6.45
mandy
msg org tu
tnye kul brape nk gi ujian
x dibalas
fine
aku siap je la kan
bace la last menet
dan prot mule bermain2
pulas sane,pulas sini
kalau pulas2 kurus xpe jugak la kan
ngehe~
n akhirnye aku terlelap
dan tepat jam 12pm
aku mnerima msg dr bliau
'kte g test 12.30pm,jmp kt ofis,tq'

oh,aku dengan mata yg berat bagaikan gajah yg memijak2 di kelopak mata ku yg agak beralis pjg ini

ihik~

bertungkus lumus la siap
dgn saket prot nye
n then
da kua umah ni..halfway dah jalan
nsb bek x lintas lg
trperasan la IC xde
kt mama
aduiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ckp la ngan org tu IC xde
tunda la
tp xtau la ble
sok kot.
ntah.
xpe.
more time to read
haha
padahal aku da ulang2 buku 500 soklan tu
*mode = bangga*
pulanglah ke rumah
baring.
oh loya,dan semakin die memulasssss~
nk wat teh pekat
tp malas
dan panas
ley je wat teh pekat sejuk
lg mujarab kalo ade limau tp xde la mama...
huhu
nk mkn tp takot telan kua balik
membazir je
haha

pengajaran of the story?
ko mmg selalu unlucky.
dah naseb.
hm.

2 comments:

ads.ads.ads.clicky click!

Labels