Tuesday, November 23, 2010

dah habis kita merepek sekejap.

lilliani sudah berjaya menempuh semester 1 tahun 3 dengan jayanya
maybe?
haha
aku hafal pon ntah ape yang aku jawab pon tatauu
biaselah
panic in the exam hall
no panic in the disco
kalau panic in the disco, maka terkinja-kinja la jawabnye berjoget.muhuhu
apa2 pon, bukan nak cite pasal disko
aku nk cite bende2 gila yang aku buat
and aku rasa amat gila melakukannya
and skarang aku tgh saket GIGI.
gigi berlobang~

setahu anda, atau sapa2 yang dok baca ni
-aku ade ckit je follower-
aku deactivate fesbuk buat sementara waktu
hasilnya, tak mati ponn.
aku boleh la survive ok without facebook
ngan tumblr.tapi tumblr cam susah sikit ya
hahah
jadi semalam punya semalam kot
kelmarin
da activate fesbuk
padahnye?
aku tenong fesbukkkkkkkkkkkkkkk!
macam shit!
hahahahhaha
jadi terbukti la aku addict kat fesbuk walaupon status aku buh tu takde kene mengena ngan hidop org laen
walaupon kadang2 ;)
jadi
tadi, aku macam buang tabiat la
jadi stalker kat fesbuk
bosan namenye
haha
aku pon bukak la page adik sepupu kesayangan aku
and bukak lagi kepada page kawan2 die
dan kawan2 kepada kawan2 adik sepupu ku
aku taktau la
gamba bukan maen byk lagi ye dik
kalah akak ni haaa
tapi yang paling aku tak bley thn tu la
taip AQ,KEW,KORUNK
dan ape2 yang sewaktu dgn nye
memang nak cari pelempang maot dik kalau ko type kt akak camtu
type cam akak ni
agak normal la jugak
walaupon diriku tidak abnormal
haha
and kadang2 ade jugak rasenye generasi seterusnya 
bermula dari kanak2 yang lahir 1990
semakin lama semakin terencat jugak
oops?
bukan la maksud ku begitu
huhuhu..takpelah
tak dapat berfikiran dengan betul lagi kot
aku pon same
muhuhuhu

tapi takpelah
sebab macam tu jugak kita zaman remaja
seronok
tapi
seronok remaja dulu and remaja sekarang lain la jugak
mane lah ade fesbuk dgn blog sume ni
fesbuk ni boleh digantikan dgn melepak2,jmpe ramai lepas skolah ke ape ke
blog ni plak kalau dulu2 ditulis diari
tapi bahaya la sbb content boleh dibace oleh lahanat2 yang memang gatal nk baca diari org
hahaha
trust me, been there, felt that.
but still, connection among people are still important
it soothes a part of your soul, heart and mind
and makes u at ease
sebab bila kita dikelilingi dengan orang yang kita sayang and kenal
kita dapat rasa yang kita ada sesuatu
yang sangat indah
yang tak dapat dilupakan 
then, we can say that
hey, i've got friends who loves me 
kan seronok?

sangat seronok, jadi saya sangat suka berkawan. =)
hehe
tapi kne jugaklah pilih kwn yang masok akal
pandai2 la pilih kawan
jangan la memudaratkan diri
pilih kawan yang boleh mempengaruhi kita 
in a good way
=)

merepek dan merepuk
aku dah mengantuk.

yey.berjaya buat pantun dua kerat.
selamat malam.
see you again UTeM
on the 3rd January 2011.
omg.i'm 22 dah mase tu.
0___0


No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels