Saturday, November 13, 2010

belum lagi sempurna edisi 1.

today
13th november 2010
-esok birthday abah-
berakhir sudah paper ketiga aku
iaitu bahasa jepun
senang
sebab aku dah belajar
and i've done it 
under 30 minutes
sbb sume bende aku dah belajar
haha
berlagaknye anak mak aku niiiii
ade 2 lagi paper yang perlu dihadapi
selepas raya haji
aku balik ke rumah halaman
nak cakap kampung halaman tak boleh sebab i live in a kinda sub urban area
hahaha~

pejam celik pejam celik
dah nak abis dah semester pertama tahun ketiga
dan semester ni
kinda special to me
because of teddy. =)
special pon, study jangan di lupa
dan dah tak lama aku kat utem ni
ade setahun setengah lagi
wahh
cepat betul 
rasenye baru semalam aku masuk utem
wuhuhu
dah jadi senior da kat cni
hikhik

tapi
pejam celik pejam celik lagi
sume ni akan berlalu
it is just another phase of life that we have gone through
just like school
and matrikulasi
and sangat sedih bile dipikirkan
kite akan tinggalkan zaman2 ini
yang penuh kegembiraan, kedukaan dan kesedihan
sebab masa tak hiraukan kita
it goes on
and will never turn back
and what will happen in the future
is up to us to decide
on how we are today
-apehal aku sentimental ni?mental ke aku ni?-
ahaha

masih belum lagi sempurna final exam aku ni
ade lagi 2 paper
engineering management
dengan telecommunication systems
yang akan jatuh pada tarikh 20 nov dan 22 nov
lepas itu
HARRY POTTER.
aku mimpi aku dah tengok harry potter and ianya amatlah sangat best
maknenye kene tgk la tu
tapi
lau x best
memang kene hempok la wayang tu
x kesah la
walaupon bukan salah wayang tu pon kan
wahaha

beta balik pulang raya haji ini
kerana tiada orang di rumah memerhati orang mengemas rumah
tidak mengapalah
aku pulang
huhu
kena study kat umah le jawabnye ni
wahh
bagaimana inii
jauhkan tv dariku
dan intenet

speaking of tv
i'm currently to glee
season 2 is the best
the songs are AWESOME
gosh.
best okayh!
i'm so a gleek right nowwww
huhuhuk.

thus.
belum lagi sempurni edisi 1 berakhir di sini
lilly hendak tidur
keletihan and kekenyangan
dan hujan ini membuatkan bantalku yang empuk memanggil2 ku
untuk ke alam mimpiku yang indah permai tetapi hanyalah mainan otakku semata2.

seriously. wth?

No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels