Saturday, November 27, 2010

aktiviti untok cuti?

wah.
tolong tolong.
aku tak tau nak wat ape cuti ni.
siyes.
selain dari mengabeskan lesen aku yg tertanggoh sejak beberapa tahon yg lalu,
ape aku nk buat?
takkan nak membesarkan lagi diri aku yang da besauuu ni
wuaaa
jadi apabila aku menge'post' ape yg harus ku buat semasa cuti inihh
inilah respon rakan2 seperjuangan kuh


makasih banyak2 kerna memberi idea2 yg begitu bernas dan cerdas pada pukul 1 pagi ini...
huhuhu
ngorat jiran sebelah?
hurm.kt sblah aunty and uncle cina yang mempunyai sebuah gerai makanan di sekitar ampang tidak silap aku
sebelah pulak lecturer kot
kat masterskill college yang berdekatan dgn umah ku ini
anak die?
XPENAH KU NAMPAK.
ahahhaha.
aku rase mesty anak2 die pon xpenah nampak aku
sbb kalau aku kua umah pon 
nk jemo2 baju
appearance aku lbey menyerupai mak orang
wahahhahahahhahahahaha
pastu ade ke suh ngorat pakcik sbla tu
eyh
tanak la uncle tu
takpe eh uncle
u pnye bini manyak lawa ohhh
lawa ke?mueheheh
ade jugak aku kne keja satu kampong ngan bini die nk ngorat2 pakcik tu
huhuhuhuhuhu

jadi, apakah pengajarannye dari sini adik2?
aku memang tak tegor jiran.
tunggu jiran tegor aku
wahhaaahah
takde la
sbb maybe
maseng2 busy
maseng ade hal sendiri nak buat
balik pon da nk dekat magreb macam tu
da gelap
same la ngan uncle cine kat sblah tu
x sempat la nk sembang2
tapi
kalau ade kenduri
or gotong royong
or ape2
baru la nak muncul satu2 jiran kite
baru nk berkenalan kan?
hehehe
xyah ckp orang, aku pon same jugak
xde bezanye.

jadi.
aku dah melari abes dari topik.
takpon sbenanye.
hahaha
jadi
yang sbenanye, aku rase.. (hape ntah ayat aku niiii.bahasa malaysia suda karattt!)
sepanjang cuti ni, aku akan onlineeeeeeeeeee je
berblogging
beronling
and aku rase dari tadi aku dengar lagu yang sama.
patotla x gerak2 jari aku ni
so.ape2 nk terjadi mase cuti ni,jadi lahh
adventure lah kunun
tp sambil2 itu kene cari tempat praktikal jugaa.
wuuuuu.......beta dah nak praktikalll~
cmne nnt praktikal
waaa
takot takoooot.

currently listening to glee cast-teenage dream





No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels