Wednesday, June 23, 2010

berbaur-baur.

*puff,puff
smoke,smoke.

si jantan memerhati gelagat si betina dari jauh
tersenyum-senyum
tersipu-sipu
si betina hanya lah memandang
dan membalas senyuman si jantan
tapi hanyalah dari jauh
si betina ini hanyalah seorang yang biasa
seorang yang sederhana
apa yang si jantan nampak padanya?

*puff,puff
smoke,smoke.

haha.ape yg aku buang tebiat tu kan.
ntah la
hari ni berbaur2.
mimpi pon pelik.kelaka pon ade.
aku mimpi yg aku hilang ingatan
ingatan selama 10 tahun
haha
sume orang masok dlm mimpi aku
yg peliknye
aku tgh wat experimen
tbe2 aku cm terer
hahaha
ntah ape yang aku buat pon xtau la kan
lab pon x serupe lab
pastu tersedar
ade lagi semenet nak bunyi alarm yang bakal membangonkan aku pegi keje yang bermula pada 8am
wah.
x puas tido.
aku pon bermain-main lah dengan butang snooze, countdown timer
lg 5 menet lah, 10 menet lah
last2 sedar sepenuhnya 6.30 pagi
gosok2 baju keramat papa john's,mandi2,mekap2
nk jalan tp mama hantar gy keje
so i'm damn early at work today
manager datang
tros stat menyapu2
mengemop
men-setting meja
buat je lah ape yang harus dibuat
dan tiba 10am
stat tercongok di depan menjadi hostess seperti biasa
memerhatikan orang lalu lalang
dan pakcik nyonya delights yang gatal tu
sume minah2 poh kong die nak sapu
kalo muke lawa tu xpe la kan
tapi muka cm piring pecah ( segelintir drpd mereka ) pon nak sapu
huhuk.jahatnye beta.
tp sygnye
hari ni aku sorang je server
spt biasa aku igt xde customer
boley rilek lagi
skali datang punye ramai daaa
pastu datang lagi dan lagi
bekejar-kejaran
aku lah expeditor, aku lah server, aku lah cashier
hostess x sempat.ngehe.
tp at least x boring
x rase stress
sbb slalunye xde customer weekdays mcm ni
so dari 8am dan akhirnye smpi la 3pm
akhirnye aku break
walaupon aku patot balik pukul 3 td
terpaksalah diextend kan balik kul 5
and td sempat lah beramah mesra dengan mereka2 yg keje di subway
sbb budak2 kitchen nak mkn subway
hahahaha
pastu balik
dengan mengantoknye
online jap.pastu ke katil.siyes nak mandi pon x larattt
haha.lupela pulak ade glee hari ni kan
terbangun 9.30 td
tp abah nak tgk bola.xpelah.tgk ulangan suda
dan skang tgk england lwn Slovenia
england dah gol.nice job.
menang lah.xde la kau balik england pas ni
france da balik dah.huhu.
ok lapa.nak buat ape eh?
malas nak masak sbenanye ni.
roty abis.asek megi je
kebosanan aku.
ok lah.time to korek2 the dapor and eat watever can be eaten.

*puff,puff
smoke,smoke.








No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels