Thursday, June 17, 2010

alejandro.alejandro.

lady gaga seorang yg genius.
tp kadang2 terlampau lah sedikitkan
watever it is, her songs are phenomenal.
haha
tapi ape2 pon
celoteh hari ni bukanlah tertumpu kepada beliau sahaje
my blog la baiii
ske aty aku la nk type ape kan
kan? =)

wednesday,16 june 2010
hari ni cuti
xwat pape la
aku tidooooooooooooooooooooooo
best gile.
abes sume keje umah aku x wat
sbb aku tido kt bwh kan
so pastu lps parents aku gy keje
tido kt bilik dorg yg agak best sbb ade aircon
hehe
pastu bangon balik dlm kul 2 lbey kot
tgk tv jap.mlalot.online.sume tu lah.
pastu dlm petang tu abah call.
nk makan pe.beli la roti canai.
tp aku da mkn sandwic.beli je lah.
n then lps tu
kms dapo.
berkilat sume.
dah puas hati, dok balik ngadap laptop
ha.mule la pening.stop jap.pastu b4 tgk spain kalah smalam,tgk glee.
neil patrick harris~!
tp tgk halfway je sbb bola da stat.so lantakla
ley tgk ulangan.
pastu nk lyn bola.tp cm nk lyn laptop.so aku tgk la bola jugak kejap.
sape kate spain pandai main bola???
haha.sape nta ckp cmtu kan kt fb.
then nek.tgk laptop.aduimak.maken trok fenin.cm otak aku ni nk terbakau rasenye.
turon balek.telan obat.tgk tv.naik.hempas muke kt bantal.
kroih~

thursday,17 june 2010
jam di laptop menunjukkan sudah pukul 5.26pm
dan diiringi lagu smile by uncle kraker
aku menaip2 di blog ini
setelah puas blogging di tumblr
ini link die ye.visit-visit lah.
so tadi
aku keje stat kul 8
of coz,oleh kerana memerlukan mekap dan sume pekara yg melecehkan itu
aku bangunlah pukul 6am
iron2 baju
mandy
mekap
tunggu mimi balik keje
tros die anta aku
opening yg sgt bosan
aku sorang je server
mne mamat lg sorang tu ntah mne 
jdnye
aku lah myapu, mop, turunkan krusi, setting meja
dan tepat pukul 10am
bertenggeklah aku di depan itu jadi hostess
tgk org lalu lalang
bosannnnnnnnnnn
kalo masuk kedai tu xpe jugaklah kan
dah bagi flyers sume
kembali bertenggek kat tmpt hostess kan
then otak aku stat la melayang2.
**
dpt gaji nnt
agak2 cukop x nk beli gitar?
oh..jgn pikir lg
skang ni mama suh beli ink printer
ade rm100
hm.nk beli ape eh?kalo cukup, subway jom?
ala...tanak2.
nk wat pasta la
kene beli susu ngan butter
pastu beli subway.
ish, x abes-abes subway.
pikir duet tu dlu.nk beli ape
haaa...da lame x minum jasmine milk tea tu kan?
terliur gak ni.
aah eh.nnt mimi nk takoyaki lagi.
bley kot.cukup2.nnt esok ke luse ke kte beli subway eh?
gile subway btol aku ni.
ngehe.
**
agak lame jugak la aku rase aku mlalot.
takde customer jugakkkkk
pergh.
naseb baek ko byr aku rm4.50 sejam kan
bley la kan
hikhik.
memanglah.tp tgk la cmne ye
gitar or dslr.
bincang2 ngan amin smalam
die suh beli dslr dlu
tp tgn aku ni dah mggatal nk petik2 tali gitar ni.
hehehehe.
tp tgk la
duet takkan betahan lame dgn aku yg pemboros ini.
tp aku nk simpan gak.

n tambah satu cite.
lesen kete aku
cm lahanaattt
lembap siallll org ni
aku da ckp awal2.die wat dekkkkkkkkkkkkkkk
ni yg cm nk claim balik duet aku ni...
at least aku nk qti b4 balek mlake ni.
jpj xpe la.ley balik kejap.no hal.

ok.
pastu cite pasal result.
haha.
hepi la.
1st sem 1.85
2nd sem 2.24
3rd sem 2.24
4th sem 3.24
berbaloi lah aku tension last sem.
walaopon x sampai target ku 3.5
3.24 pon boley.
tp cgpa kne push lagi ckit.
so jawabnye maintain 3 above ye lps ni, lilliani?
huh
jenoh aku study.
ape2 pon.
aku nak sambong karate aku.
watever it is.sayang lah tinggal cmtu je.
byk lah aku pk ni.
ahahak.

so sekarang
sedang mengenjoy lagu allison iraheta.
friday i'll be over you.


No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels