Wednesday, July 13, 2011

sempatblogmalasnaktekanspacebar.

merujuk kepada title tajuk di atas.
aku sgt malas.
minggu minggu akhir aku sebagai seorang intern sgt menyiksakan jiwa raga dan bakul aku yg penuh dgn kain kotor sbb aku tak sempat n lupe nk bwk turun bwh nak basuh.
ahhhhhh tuhannnn
kenapa ku diuji sebegini~
berilah aku ketabahaaan~
untuk mengharung cinta inni-
eh.
dah jadi lagu.
lantaklah.aku mmg malas tahap gaban jepun da ni.
jadi post ini hanyalah aku merengek kemalasan
sebab aku tgh stress
dan kerinduan seseorang yang jauh di mata dekat di hati
kalau di beri mesti nak lagi~hadoi~~~~~~~berpantun lagiiiii

ha.tgklah.anak2 skang mcm aku ni.kemalasan.
apa nak jadi dgn anak bangsa sekarang ni?
asek nk pergi menyebok kat BERSIH2.0
eh,takde da,dah habis.
hahaha.

aku merepek meroyan je ni.
so zas.
LAYAN.
honghengkkkk~

2 comments:

  1. ngok...
    xde keje lain ker nak wat?
    da taw hati tu da sebakul xbasuh...
    pegi la tuun cuci nye ha...
    (aku nye sekali ngok)
    hahahaha :D

    p/s : law ko malsa kan ly...g anta DOBI...sonang!! hahahaha :D

    ReplyDelete
  2. mongekkkkk~
    wasing masin yg sedia menanti aku kat umah, takde maknenye aku nk hanto kat dobi tuhh haaaaaa~membazer duet,beli topap lagi bahgusss~
    hahahha

    ReplyDelete

ads.ads.ads.clicky click!