Tuesday, August 9, 2011

Seksa and Slut?

so, aku dah happynye menamatkan internship aku.
yes, tapi semasa hari hari terakhir aku, mata aku diseksakan.
so topicnya ialah

SEKSA AND SLUT.

what is slut?sila copy paste perkataan slut itu dan buh kat google translate.
haha.i hope nobody find this offensive.
tapi, layan lah pikiran anak muda yang penuh dengan imaginasi ini.
muda keeeeee~

so,biasalah aku lunch kt ofis nak dekat akhir2 ni
dan aku perukan lah air nak menemankan lunch aku
maka aku bgerak lah aku ke kafe, nak menapau air
so.situasi 1.
AUNTY YANG PANGKAT NENEK YANG MEMAKAI AGAK REVEALING.
yes.the seksa slut.edisi emas.
kau jangan okeh, rambut kalah i,kaler merah putih biru bak kaler bendera negara netherland 
party grandma ape.
tapi lah kan,bagi aku, kalau working environment mcm tu, i think you dont have to be SANGAT revealing.
kalau kau muda nak show off badan yang solid molid itu, takpe lah jugak
ni berlapis2 macam tayar lori disusun
and rambut tu, kalau dye, bagila nmpk lively and bermaya sikit
ini macam nak rumput kering je aku tengok.
so, akibatnya, aku telah menambah dosa mengutuk-mengutuk makcik ni.

sambung jalan.
smpai kafe.
ramai la org plak nak order air ni, so, tunggu la kan.
aku, mengikut adab, beratur la nak beli air kan.
tibe, tak tau dari mana datang lah minah ni tbe2 cut line dgn makcik2 yg kat blakang aku skali
oih, ter-cut jugak hati aku.
so.situasi dua.
MINAH AGAK KURANG AJAR.
dia pon meletakkan order die.
abang buat air pun tenong dia.
pastu toleh ke aku, tanya aku nak minum apa.
AKU NAK GELAK SUMPAH,TAPI AKU COVER SO JADI TERGAGAGAGAGAP.
hahahhahahahahahahaha.jahat tak aku?
dalam otak aku, sumpah aku buat gambaran yang aku cakap kat minah tu
'RIGHT AT YOUR FACE BIATCH!'
mangaiii~jaahaat akuuuu niii
tapi aku terperasan gak la abang buat air tu tersenyum nak gelak gak
yela, aku tunggu lame kot.suke hati bontot minah tu melenggang depan aku.
naseb bek aku bukan jenis melenting on the spot, kalau tak memang nahas kau.
aku ni jenis monolog dalaman je.hahahaha

tapi, itulah sebenarnye keadaan sekitar kita sebenarnye
penuh ngan berbagai-bagai ragam buruk dan baik
we have various type of homo sapiens in this world
so, sempena dah seminggu lebih berpuasa
aku nak ucapkan selamat berpuasa and selamat hari raya aidilfitri (cam awal sgt je) kepada semua yang sudi membaca coretan aku yang seberapa ni
mintak maap kepada yang terasa
i'm just stating what i feel
no offense to any pihak. :)
adios amigogos.

No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels