Monday, January 31, 2011

hapi cainis niu yer holidais.

motif post?
aku busan, and skarang aku berada di umah ku
di bandar mahkota cheras
tapi nak shopping nnt kemudian
wedding kazen ku 5hb ni

ape2 pon.

dah lame aku x post ape2 kt blog ini.
nak ckp busy, takla busy sgt
maybe sbb sebok dgn cityville aku?
tibe2 kemaruk men game kat fesbuk balik
the moment i get bored with facebook
it gets me captivated with its games
so ade je la alasan nak bukak facebook ni lagi
banyak la berlaku sepanjang aku tak post ape2 kat blog ni
first and foremost, aku dah kai braces
menyeksakan
tapi dah seminggu berlalu
maken ok la
dah biase
cume aku kene rajen memberus gigi
macam menyental ade la
sbb gigiku sensitif
huhuhu
akibat pakai braces ini, aku pelat s.
WAAAAAAAAAAAAAA
berani korang mengejek2 akuu
-sad mode-
tapi xpe.2 tahun je.
lagipon pelat s kan comel.
-aish.mengade btol-

nyet da beranak.
sape nyet?
kucing housemate aku.
beranak kua 3 ekor.
sekor da mati
tapi tinggal 2 ekor.
aku amek sekor.
-kor kor kor-

ini lah bubu rexi ku.


ni plak dgn sedare die,tam.
taktau nk pggl ape aku pggl tam.
hahah. 
tapi kaki die kelabu jugak.


ni plak nyet.
die dok usha2 guinea pig yg ade di umahku buat sementare waktu
bukan main lagi die tenong si ciki tu
siap capai2 lagi.mentang2 bende alah tu tikos
ko tenong cm nak geget je bende tu kan, nyet?


memang baru2 ni umah aku penoh dgn binatang2
ley la jadi zoo kot agaknye
hehehe.

ape2 pon.
takat ni je aku ley type
nnt ape2 aku cite la
byk nk diluahkan ni

selamat tahun baru cina
maaf zahir batin.
eh.
ahahahaha

No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels