Monday, April 18, 2011

the beginning of the end,coming soon.

aku adalah pelajar Universiti Teknikal Malaysia Melaka
tahun 3
ijazaha sarjana muda elektronik dalam komunikasi wayarles
itulah jurusan aku.
-skema doh ayat-
dah nak 3 tahun aku kat melaka ni
pejam celik pejam celik, aku dah nak habis dah study kat sini
dah nak final dah ni, tahun 3
lepas praktikal, dah tahun 4
dah stat buat projek sarjana muda = thesis la tu
uish, meremang bulu tengkok aku
lepas tu, dah abes, stat la aku keje kan?
aku tak dapat bayangkan la idup bukan sebagai student
mesti aku rindu tym2 nk gy kelas
tym2 besronok ngan kawan
tym2 bercintan cintun
tym2 stress sbb xdpt result bagus
tym2 best ble dpt result awesome
tym2 mase dpt kwn baru
tym2 mase ilang kwn
byklah
lepas abes,mcm mane kite sume ek?
ahaahaha,cm sdey plak aku post ni.
tp ape2 pon, sbenanye, aku nk ucapkan selamat bejaye kat sume orang dlm menghadapi final exam
tak kire anda dari universiti mane pun
semoga tidak beketaq2 semasa mnjwb soalan di dewan peperiksaan
mintak maap lah kepade sume
kalau aku ade buat salah silap
terguris hati ke kulit ke
moge2 berjaya dalam exam ni
and pastu, kepada yg nak praktikal, hepi praktikalling~!

good luck~! =)

1 comment:

ads.ads.ads.clicky click!

Labels