Friday, February 11, 2011

start me up!

dengan merujuk kepada tajuk di atas, aku sedang mendengar lagu rolling stones.
huhuhu.
memang ade relevant dgn post aku ni
start me up.
i need me to start me up to start studying.
i need me to start me up to start to do my assignment.
i need me to start me up to be KURUS.
banyak nih.


1. i need me to start me up studying.

biasalah, aku, and any typical malaysian university students, and typical meaning that they are average and do not do their studying after class.in other words, i'm a last minute-study person/student.kenapa?sebab mengikut takwim yang ditetapkan oleh para lecturer terchenta di Universiti Teknikal Malaysia Melaka ini, pada minggu ke-8,akan ada test berbijan-bijan/bertimbun-timbun yang akan menimpa diriku dan rakan-rakan seperjuangku or my peeps y'all.mid term sudah makin hampir, dan aku tak selak2 lagi buku2 ni.subjek bukan main lagi eh.ELECTROMAGNETICS,RF DESIGN AN MICROWAVE ENGINEERING,DIGITAL COMMUNICATION, ENTREPRENEURSHIP, dan TEKNOLOGI ELEKTRIK.wargh.killer sume ini.kredit 3.sume kire-kire, and menggunakan otak yang agak puseng2 ini, aku akan puseng2 tgk formulas and  persamaans yang begitu banyaknya tidak terperi.lagi2 mase kelas aku hanye tumpukan 48.73% kepada lecturer yg sedang membebel di hadapan.manela tak cgpa aku tak teruk.haiyoh.tapi syukur 2 sem berturut-turut dpt more than 3, tapi nak make my way to the dean's list y'all.itu mesti,at least sebelum grad nnt, ade la satu sem tu aku ade la tergolong dengan mereka yang berada dalam dean's list.aku boleh je dapat dean's list tu every sem, (BERLAGAK WEYH MINAH NI,SEKEH NAK?tehee~)tapi bak kate mak aku, aku pandai, tapi malas je terlampau.biaselah,buku pelajaran kurang interesting sikit aku nak selak2 ni.tak macam komik,boleh la berbelas-beratus-beribu mukasurat aku boleh selak.kan seronok kalau semua bende kite blaja dalam bentuk komik.buku sejarah form 5 tu best kot kalau jadi komik.gerenti A1 aku punye sejarah.hahak.tapi nak buh formulas ngan persamaans itu macamane yek?hurm.renung-renungkan dan selamat termenung~

2.  i need me to start me up doing my assignment.

da lebih sebulan setengah aku stat semester ke-6 aku ni, dah ade la beberapa assignment yang patut dibuat.rf,emt ngan teknousahawan.digital ngan teknologi elektrik bolom lagi.patutnye,skang da at least separuh atau suku da buat kan, tapi satu habuk pon aku tak buat.sentuh pon tidak.muahahah.dasar pemalas punye budak.buat post sepanjang2 karangan ni boleh pulak.-mengherdik diri sendiri-takpelah.petang ni aku nak pegi inteview owner kedai dobi tu,nak korek2 rahsia membasoh baju,karpet,toto,dan lain-lain.manelah tau la kan aku nak bukak kedai dobi kan.-nak bukak keee...tangan ke dada,mata ke atas-tapi apa-apa pun, aku nak tidos,sebab bantal aku dah menggoda-goda aku,dengan aksi seksinya di atas tilam tanpa berbuat apa-apa, aku tak tau mcm mane aku boleh tergoda tahap gaban nak tido ni.

3. i need me to start me up to be KURUS.

aku tak tau nape.aku nak turun 5kgs aje.nta mengape,saje aje.hahaha.buang tebiat.da alang-alang kai braces ni,aku nk turunkan ckit la berat badan aku ni.da braces/pendakap gigi ni mendorong aku untok susah nak makan, (memang penderitaan lah pakai braces ni.) so, ape salahnye la kan?2 tahun ni kalau aku tak kurus-kurus jugak, aku tak tau la nak cakap ape ye.takpe takpe.demi nak cantikkan gigi aku.kawin kang leh la aku senyom lebar2 ngan gigi aku yang lawa itu.tapi grad nnt ade lagi la besi itu.takpolah.saba ye lily.






maka itu sahaja lah untuk hari ini.
aku nak buh gamba td.
tp lambat sgt.
aku nak tdo pon terbantot ni.
okeh.slamat berbaca.



Yang benar,
Nor Lilliani bt Che Johari.



No comments:

Post a Comment

ads.ads.ads.clicky click!

Labels